پذیرش هفتمین دوره تربیت مدرس نماز برای سال جدید آغاز شد
کد خبر: 3495126
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

پذیرش هفتمین دوره تربیت مدرس نماز برای سال جدید آغاز شد

گروه جامعه: مرکز تخصصی نماز به منظور ترويج و توسعه نماز هفتمین دوره يكساله تربيت مدرس معارف نماز را فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این دوره با هدف «تربیت مدرس و مبلغ معارف نماز»، «تسلط بر روش‌ها و شیوه‌های کاربردی انتقال مفاهیم نماز»، «نهادینه کردن امر اقامه نماز در جامعه با تبلیغ و تدریس توسط اساتید و مبلغین فارغ التحصیل دوره» فراخوان پذیرش زده است.

‌‌مخاطبین این دوره ‌طلبه‌های آقا پایه دهمی (کتبی) هستند که باید به درس خارج حوزه علمیه قم اشتغال داشته ‌و یا فارغ التحصیل یکی از مراکز تخصصی حوزه علمیه قم و یا سایر موسسات حوزوی باشند.

موضوعات و سر فصل‌ها این دوره عبارتند از؛ «آیات نماز» ،«بررسی روایات نماز»، «شیوه‌های دعوت به نماز»، «اسرار نماز»، «نماز و خانواده»، «نماز در ادیان و فرق انحرافی» ،«آداب نماز (‌راههای تکمیل نماز)»، «شبهه‌شناسی نماز»، «کارورزی»، «علل ترک نماز و درمان آن»، «اصول مشاوره و پاسخگویی»، «احکام و شیوه بیان آن»، «آثار نماز و عواقب سستی و ترک آن» ،«مسجد و مدیریت فرهنگی» و «فقه التربیه( مباحث تربیتی نماز از منظر فقه)» از موضوعات و سرفصل‌های این دوره است.

امتیازات این دوره عبارتند از؛ «اعطای گواهی‌نامه پایان دوره تربیت مدرس معارف نماز» ،«استفاده از فارغ التحصیلان در امر تبلیغ و تدریس در سراسر کشور»، «پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب و اهداء کتاب».

لازم به ذکر است زمان و ایام برگزاری کلاس‌ها از مهرماه سال1395 تا نیمه خرداد سال 1396 - (صبح ها: شنبه تا چهارشنبه) زمان کلاس‌ها : 8 تا 12 صبح روزی دو کلاس و زمان ثبت نام  همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 14 تا تاریخ اوب خرداد ماه است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 37733090 تماس برقرار کنند و یا به نشانی  قم، خیابان صفائیه، کوی 22(آمار)، پلاک70، ساختمان ستاد اقامه نماز- مرکز تخصصی نماز مراجعه کنند.
captcha