حضور 10 مؤسسه فعال در عرصه تدبر در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3500822
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

حضور 10 مؤسسه فعال در عرصه تدبر در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در جلسه هماهنگی نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی نمایشگاه قرآن از حضور خیرین قرآنی در این نمایشگاه خبر داده شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه هماهنگی نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز سه‌شنبه، چهارم خردادماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این جلسه گفت: در نمایشگاه قرآن امسال بخشی به موسسات قرآنی و نهادهای غیر دولتی اختصاص داده شده است، هدف از این کار این است که با حضور این نهادها در نمایشگاه قرآن، مردم با وظایف آنها آشنا شوند، همچنین این موسسات بتوانند ارتباط بهتری با مردم برقرار کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه پایگاه قرآن باید مردمی باشد و مردمی بماند، افزود: امسال از مجموعه خیرین امور قرآنی برای حضور در نمایشگاه قرآن دعوت شده است.
در بخش دیگری از این جلسه حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون کمیته و مدیر بخش نهادها و موسسات غیردولتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: با توجه به شعار امسال نمایشگاه قرآن نزدیک به ١٠ موسسه در حوزه تدبر شناسایی شده و در نمایشگاه قرآن امسال حضور خواهند داشت. در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ١٤ غرفه اختصاص داده می‌شود.
لازم به ذکر است، این جلسه با حضور نمایندگان بیش از 10 موسسه غیر دولتی قرآنی برگزار شد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلای امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۷:۴۵
0
0
حضور این تعداد موسسه در نمایشگاه قرآن جنبه‌های خوب و مفیدی دارد
captcha