مسابقات اوقاف سال به سال رو به رشد است
کد خبر: 3501446
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
حافظ قرآن:

مسابقات اوقاف سال به سال رو به رشد است

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت‌کننده در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرحله شهرستانی ناحیه دو گفت: مسابقات اوقاف سال به سال به لحاظ کمی و کیفی رو به رشد است.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی رضوی اصیل، حافظ قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: من در مدت یکسال حافظ کل قرآن کریم شد و اینکه پدرم کسوت قرآنی داشت در این موفقیت تاثیر زیادی داشت.
وی اظهار کرد: من در قم و  در نزد پدرم حفظ را شروع کردم و مدتی نیز به کلاس های جامعه القرآن و نزد آقای طباطبایی می رفتم و تجوید را نیز در محضر استاد دهدشتی فراگرفتم.
رضوی اصیل بیان کرد: مسابقات اوقاف سال به سال در بعد کمی و کیفی رو به رشد و ارتقاء است و هم تعداد شرکت کنندگان زیادتر شده و هم کیفیت این مسابقات بالاتر رفته است.
این حافظ قرآن عنوان کرد: ناحیه ای شدن مسابقات رقابت ها را جذابتر و بهتر کرده و باعث تنوع شده است.
وی که طلبه سطح چهار حوزه در رشته تفسیر است گفت: حفظ قرآن از مهمترین برکاتی که دارد انس دائمی است که باعث گرایش انسان به سمت محافل و مجالس قرآنی نیز می شود.
وی ادامه داد: نفس شرکت در این مسابقات بهانه ای برای تثبیت و تقویت محفوظات و مرور مجدد است.
رضوی با اشاره به وضعیت قرآنی در حوزه تصریح کرد: من با توجه به اینکه در جامعه المصطفی تحصیل می کنم در این مجموعه مسابقات سالانه برگزار می شود و برنامه های قرآنی خوبی وجود دارد.
یادآور می‌شود سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ناحیه دو ویژه برادران 6 و 7 خرداد در امامزاده جعفر شهید(ع) در حال برگزاری است.
captcha