برپایی نمایشگاه قرآن به همت مؤسسه بشیر البرز
کد خبر: 3503290
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

برپایی نمایشگاه قرآن به همت مؤسسه بشیر البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی بشیر استان البرز در نظر دارد همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن را در این استان برگزار کند.

حمیده سلجوقی، مدیر مؤسسه بشیر البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن با اعلام این خبر گفت: مؤسسه قرآنی بشیر البرز، در آستانه ماه رمضان با همکاری حوزه علمیه، نمایشگاه قرآن را برپا می‌کند.

وی ادامه داد:‌ در این نمایشگاه که مقرر شده است در پارک شهید چمران برپا شود، برنامه‌های متنوعی برای عموم مردم درنظر گرفته شده است.

سلجوقی با تاکید براینکه این نمایشگاه بخش‌های متنوعی را در بردارد، تصریح کرد:‌ با توجه به سابقه این مؤسسه در امر پرورش و برپایی کارگاه‌های تربیتی برای خانواده‌ها، بخش مشاوره این نمایشگاه به عهده این مرکز قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان برپایی این نمایشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد، افزود: برپایی این نمایشگاه در نیمه نخست ماه رمضان خواهد بود که زمان دقیق آن اعلام می‌شود.

مدیر مؤسسه بشیر بیان کرد:‌ این مرکزدر نمایشگاه قرآن، نشست‌های کاربردی با نگرش تخصصی برای مادران و عموم مردم درنظر گرفته است.

وی در پایان به حضور این مؤسسه در نمایشگاه قرآن استان البرز که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد، اشاره کرد.

captcha