گنجینه نور با 21 هزار پایان‌نامه قرآنی به نمایشگاه قرآن آمد
کد خبر: 3507636
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

گنجینه نور با 21 هزار پایان‌نامه قرآنی به نمایشگاه قرآن آمد

گروه جامعه: دبیر کمیته بانوان نمایشگاه قرآن از ارائه 21 هزار پایان‌نامه قرآنی با عنوان گنجینه نور، متناسب با شعار نمایشگاه‌ بیست و چهارم خبر داد.

ملیحه سادات موسوی، دبیر کمیته بانوان بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به قرار گرفتن 21 هزار پایان‌نامه قرآنی در بخش کمیته بانوان گفت: 21 هزار پایان‌نامه قرآنی متناسب با شعار نمایشگاه، یعنی «به سوی فهم قرآن» عرضه شده است.
وی با بیان اینکه در این کمیته تمام تلاش خود را در جهت ترویج فهم قرآن و تدبر در آیات این کتاب آسمانی قرار داده‌ایم، افزود: عرضه 21 هزار پایان‌نامه قرآنی به صورت نسخه دیجیتال در چند ایستگاه کامپیوتری از عمده‌ترین فعالیت‌های ما در این دوره از نمایشگاه است.
موسوی ادامه داد: همچنین 150 پایان‌نامه با موضوع تدبر در قرآن و 300 پایان‌نامه در موضوعات جهان اسلام در این کمیته رونمایی و عرضه می‌شود.
گفتنی است برنامه استفاده شده برای این پایان‌نامه‌ها شامل ایستگاه مطالعه دیجیتال با شش دستگاه کامپیوتر‌، عرضه دانش‌‌نامه موضوعی پایان‌نامه‌های قرآنی موجود و بانک اطلاعات پایان‌نامه‌های قرآنی شامل مشخصات کامل و ١٥ صفحه اول پایان نامه‌ها‌ست.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد (هفتم رمضان) تا هشتم تیر (بیست‌و‌دوم رمضان) از ساعت 18 تا 23 و 30 دقیقه در مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
captcha