رونمايی از خاطرات شهيدی كه 24 سال دور از وطن بود
کد خبر: 3510937
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

رونمايی از خاطرات شهيدی كه 24 سال دور از وطن بود

گروه هنر: مراسم رونمايي از كتاب خاطرات شهید داريوش باقری كاهكش كه پيكر مطهرش پس از 24 سال به وطن بازگشت فردا 9 تیرماه در كتابخانه مركزی خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، مراسم رونمایی از كتاب خاطرات شهید باقری كاهكش توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان فردا چهارشنبه 9 تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

این كتاب با نام «كوكا مو نمی‌خوام شهید بشم» نوشته ستاره‌عرفانی‌راد در 1500 نسخه توسط چاپ اشراق و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان منتشر شده است.

این برنامه با حضور آیت‌الله سید علی شفیعی نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ساعت 10 در محل كتابخانه مركزی خوزستان برگزار خواهد شد.

يادآور می‌شود، شهیـد داریوش باقری کاهکش از رزمندگان پرتلاش لشکر هفتم گردان قائم نیروی زمینی سپاه پاسداران بود در تاریخ چهارم تیرسال 67 مفقود و پس از اعلام شهادت در سال 82 سرانجام امروز در زادگاهش تشییع شد. وی که در تاریخ چهارم اردیبهشت سال 67 در جزیره مجنون مفقودالاثر شده در سال 82 شهادت وی به طور رسمی اعلام می‌شود. آذرماه سال 91 در تفحص‌های صورت گرفته پیکر این شهید ارزشمند در جزیره مجنون پیدا و پس از 24 سال به زادگاهش آبادان باز می‌گردد.

captcha