حضور در راهپیمایی روز قدس، ثبات ناپایداری ظلم است
کد خبر: 3511382
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

حضور در راهپیمایی روز قدس، ثبات ناپایداری ظلم است

گروه سیاسی: امام جمعه بجنورد با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس، ثبات ناپایداری ظلم است و در این روز جهان اسلام بار دیگر اتحاد خود را به نمایش می‌گذارد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: استکبار جهانی بداند که امت اسلام یکپارچه و زیر یک پرچم قرار دارد و شیعه و سنی در این روز اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در روز روشن، در دنیای مجازی به صراحت اعلام کرده‌اند که غزه را با دیواری محصور می‌کنند و این نشان می‌دهد عداوت آن‌ها با مسلمانان ادامه دارد.
یعقوبی گفت: اسرائیل غده سرطانی در منطقه خاورمیانه است که طی سال های متمادی حقوق مسلمانان را ضایع کرده است.
 امام‌ جمعه بجنورد افزود: امام راحل(ره) با ابتکار جهانی خود و تعیین روز قدس کاری کرد که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: مسلمانان با روزه گرفتن هر سال آخرین جمعه ماه مبارک را به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی و شعار، از حق مظلوم دفاع می کنند.
وی از برادران اهل تسنن نیز دعوت کرد تا با حضور خود در روز قدس، به دشمنان اسلام بگویند که مسلمانان در جهان اسلام برادرانه متحدند و هیچ فتنه‌ای این اتحاد را از بین نخواهد برد.
امام جمعه بجنورد حضور در راهپیمایی روز قدس را مهم عنوان کرد و گفت: مسلمانان در این راهپیمایی به استکبار جهانی نشان خواهند داد که هیچ‌گاه ظلم پایدار نیست.
captcha