نمایشگاه آثار معرق مذهبی در نگارخانه آسمان برگزار شد
کد خبر: 3511541
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

نمایشگاه آثار معرق مذهبی در نگارخانه آسمان برگزار شد

گروه هنر: برگزاری نمایشگاه آثار معرق مذهبی استاد زاد داداش در نگارخانه آسمان منطقه آزاد انزلی برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان،همزمان با ماه مبارك رمضان،آثار معرق با مضامین مذهبی استاد سعید زادداداش در نگارخانه آسمان منطقه آزاد انزلی به نمایش در آمد.

این نمایشگاه تا یازدهم تیرماه در این منطقه برپا شد و مدیران و معاونین منطقه آزاد انزلی در بازدید از نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش های استاد زادداداش، بر حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از آموزش و خلق آثار ارزشمند هنری و توسعه فعالیت ها در حوزه هنرهای تجسمی با بهره مندی از ظرفیت های جوامع محلی منطقه تاکید شد.

سعید زادداداش خالق سبک هنری معرق برجسته شبیه سازی است که این سبک را در سال 1374 ثبت اختراع نموده است،وی در مدت فعالیت 30ساله هنری خود علاوه برآموزش هنرجویان فراوان در سطح کشور ،تجربه حضور در ده ها نمایشگاه ملی و بین المللی را در کارنامه هنری خود دارد.

در این تابلوهای معرق با سبک برجسته شبیه سازی که جنس آن از روکش چوب ون ایتالیایی، صدف طبیعی ، رنگ گواش و اکریلیک دراستفاده از چهره بوده ، از عایق محافظ کننده و شفاف کننده پلی استر استفاده شده است.

گفتنی است حاضرین در این بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و نرم افزارهای قرآنی  برپا شده در محل نوروزخانه منطقه آزاد انزلی نیز بازدید کردند.

captcha