ترسیم صهیونیسم از «دیروز تا فردا» در فرهنگسرای گلستان
کد خبر: 3511622
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

ترسیم صهیونیسم از «دیروز تا فردا» در فرهنگسرای گلستان

کانون خبرنگاران نبأ: بروشور «دیروز تا فردا» در آستانه روز جهانی قدس توسط فرهنگسرای گلستان تولید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ناصر امین‌زاده رئیس فرهنگسرای گلستان گفت: باتوجه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده، اهمیت راهبردی موضوع روز قدس و اهتمام ویژه این مدیریت در تدوین برنامه‌ها به برنامه‌های گرامیداشت این روز بروشور «دیروز تا فردا» را در 15 عنوان تنظیم و تولید کرد.
به گفته رئیس فرهنگسرای گلستان سرفصل این بروشور به صهیونیسم، چگونگی پیدایش آن در قوم یهود و همچنین برنامه های آن می‌پردازد.


امین زاده افزود: صهیونیسم بین‌المللی و تمسک دروغین به یهود و یهودیت، وقوع درگیری بین فلسطینیان ساکن و یهودیان مهاجر، خروج انگلیس، تصرف فلسطین و به رسمیت شناختن اسرائیل، شهر قدس مهمترین شهر فلسطین، پایتخت اسرائیل، وقوع درگیری بین فلسطینیان ساکن و یهودیان مهاجر، جنگ‌های اعراب و اسرائیل، شکست اعراب از اسرائیل و از دست رفتن خاک فلسطین و چگونگی ظهور سازمان‌های چریکی را در فلسطین اشغالی از جمله موضوعاتی است که دراین بروشور به قصد روشنگری اذهان عمومی مطرح شده است.
وی در ادامه افزود: این بروشور که با توضیحاتی در مورد گرداب امنیتی اسرائیل به وسیله چریک‌های فلسطینی، نفوذ صهیونیسم در آمریکا، هولوکاست دروغین و هولوکاست واقعی، شکست ابهت پوشالی صهیونیسم توسط حزب‌الله و مقدمه نابودی پایان می‌یابد، در راهپیمایی روز جهانی قدس توزیع می‌شود.
captcha