داعش عروسک خیمه شب بازی اسرائیل برای انحراف افکار عمومی از مسئله قدس است
کد خبر: 3511633
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

داعش عروسک خیمه شب بازی اسرائیل برای انحراف افکار عمومی از مسئله قدس است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: داعش عروسک خیمه شب بازی اسرائیل در جهان اسلام است تا افکار عمومی را از مسئله فلسطین و قدس منحرف کند اما نام گذاری روز قدس اهمیت مسئله فلسطین را در جهان بیش از پیش بر همگان آشکار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، ضمن گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است اظهار کرد: مسئله فلسطین و آزادسازی قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس ناشی از دقت نظر و نگاه هوشمندانه امام خمینی(ره) به مسائل مهم و حیاتی جهان اسلام است.

وی افزود: روز قدس تا زمانیکه سرزمین فلسطین و بیت المقدس در دست های رژیم جعلی و سفاک اسرائیل است همچنان زنده و با شور و نشاط برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: روز قدس در واقع اعلام برائت از مشرکین و بیزاری از رژیم منحوس اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

وی بیان کرد: روز قدس یکی از مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی که احیاگر آزادی و بیداری مسلمانان در جهان بود، می باشد که امام خمینی(ره) قدس و فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام عنوان می کند.

آیت الله حسینی شاهرودی به جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش، اشاره کرد و افزود: داعش عروسک خیمه شب بازی اسرائیل در جهان اسلام است تا افکار عمومی را از مسئله فلسطین و قدس منحرف کند اما نام گذاری روز قدس اهمیت مسئله فلسطین را در جهان بیش از پیش بر همگان آشکار کرد.

وی تصریح کرد: آزادسازی فلسطین از چنگال رژیم خونریز صهیونیست یکی از آرمان های بزرگ مسلمانان است که به هیچ عنوان تحت الشعاع هیچ موضوع و مسئله دیگری قرار نخواهد گرفت و مسلمانان همچنان بر آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی اصرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: روز قدس در واقع زنده نگه داشتن پایداری و مقاومت ملتی مظلوم با دست های خالی در مقابل رژیمی تا بن دندان مسلح که از حمایت ابرقدرت های جهانی برخوردار است، می باشد و ما از این پایداری ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنیم .

وی افزود: روز قدس تجلیگاه وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در قبال مسئله فلسطین است که شرکت در راهپیمایی روز قدس بر همه مسلمانان فرض است.

آیت الله حسینی شاهرودی ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: جوانان غیور و برومند سرزمین مجاهدت‌های خاموش همپای دیگر آحاد ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت خود را از رژیم منحوس اسرائیل اعلام داشته و با دیگر آرمان های خود را با مقام عظمای ولایت تحکیم می‌کنند.

captcha