راه‌اندازی جلسات قرائت قرآن در سراسر کشور
کد خبر: 3513211
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

راه‌اندازی جلسات قرائت قرآن در سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از راه‌اندازی جلسات جدید صرف قرائت قرآن در سراسر کشور خبر داد.

یوسف افراش، معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به دیدار اخیر جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب که در طلیعه ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر توجه بیشتر به جلسات قرائت قرآن و راه‌اندازی این جلسات تأکید داشتند.
وی افزود: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به کمیت و کیفیت جلسات قرائت قرآن، در حال برنامه‌ریزی به منظور راه‌اندازی جلسات قرائت قرآن در سراسر کشور هستیم و این جلسات را از شهریورماه برپا می‌کنیم.
افراش ادامه داد: هرچند که در حال حاضر نیز جلسات قرآن زیادی در استان‌های سراسر کشور وجود دارد و پیش از این نیز جلسات زیادی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل شده است اما علاوه بر این جلسات، قصد داریم جلسات جدیدی را با محوریت صرف قرائت قرآن راه‌اندازی کنیم تا گامی در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در این حوزه برداریم.
معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم عنوان کرد: تعداد جلساتی که بنا است از شهریورماه راه‌اندازی شود هنوز مشخص نیست اما فعلا در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی هستیم و طی روزهای آتی به نتیجه نهایی در خصوص تعداد این جلسات می‌رسیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۷
0
0
خواهشا کار رو به صورت فرمالیته نمایشی و صرف آمار بازی انجام ندهید
سال 89هم کرسی های تلاوت به صورت نمایشی راه افتاد بعد شکست خورد چون که اسم محفل انس باقران رو تبدیل به کرسی تلاوت کردند
خواهشا کار نمایشی نکنید
captcha