سپاه ناحیه اراک 150 محفل انس با قرآن در ماه رمضان برگزار کرد
کد خبر: 3513729
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

سپاه ناحیه اراک 150 محفل انس با قرآن در ماه رمضان برگزار کرد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه تمام پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان حداقل یک محفل را برگزار کردند که در مجموع 150 محفل برپا شده است.

محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به عملکرد سپاه ناحیه در ماه رمضان گفت: اهم برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن، احکام، درس‌هایی از قرآن و اخلاق اسلامی برگزار  شد.
وی از برگزاری 4 محفل انس با قرآن در حسینیه سپاه ناحیه با حضور قاریان برتر استانی و پایوران سپاه اراک خبر داد و گفت: تمام پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان حداقل یک محفل را برگزار کردند که در مجموع 150 محفل اجرا شده است.
رضایی بااشاره به برگزاری تفسیر آیات جهادی قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام عبدی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک و روحانی اعزامی از قم، ادامه داد: برنامه‌ریزی این حوزه در قالب 22 جلسه بود که در این ماه مبارک عملیاتی شد.
وی اظهار کرد: طرح تربیت آموزش‌یاران قرآن کریم یکی دیگر از طرح‌های اجرایی بود که با حضور 11 نفر از مربیان انجام شد، خوشبختانه این افراد از این پس می‌توانند به عنوان مربی قرآن مشغول به خدمت شوند.
رضایی ادامه داد: اجرای دوره تربیت عالی عقیدتی – سیاسی در قالب 14 جلسه از دیگر برنامه‌های در دستور کار بود که اجرایی شد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری طرح«زیلو» توسط پایگاه امام خمینی(ره) در پارک شهدای گمنام، طرح ضیافت الهی در پارک مادر، جلسات قرائت قرآن، بیان احکام، طرح‌های حفظ، نشست روشنگری، کارگاه‌های مادرانه، نشست بصیرت افزایی و ... تنها بخشی از برنامه‌های اجرا شده سپاه ناحیه اراک در ماه مبارک رمضان هستند.
captcha