مشارکت بیش از یک‌هزار حامی در طرح ایتام و محسنین زرندیه
کد خبر: 3515413
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

مشارکت بیش از یک‌هزار حامی در طرح ایتام و محسنین زرندیه

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 18خیر در شهرستان و خارج از شهرستان تحت عنوان حامی، در چارچوب طرح اکرام ایتام و محسنین از بیش از 170 نفر از فرزندان یتیم خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.

غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با بیان اینکه جذب حامی برای ایتام و کودکان نیازمند از اقدامات کمیته امداد در راستای کمک به خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد، گفت : در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 18خیر در شهرستان و خارج از شهرستان تحت عنوان حامی، در چارچوب طرح اکرام ایتام و محسنین از بیش از 170 نفر از فرزندان یتیم خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به طرح حامی‌یابی ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت بیان کرد: چند سالی است طرح حامی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اجرا می‌شود که با استقبال خوبی همراه بوده و خوشبختانه با حمایت خوب خیرین ماهیانه مبالغی به حساب ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش استان واریز می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک  ماهیانه، پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز بوده و به طور ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند، در سال جاری تاکنون 700 میلیون ریال توسط حامیان طرح‌های ایتام و محسنین به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمک شده است.
حافظ کمال، ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران در همکاری با این نهاد گفت: این افراد با مشارکت خود در برنامه‌های خداپسندانه ضمن برخورداری از اجر و ثواب معنوی در تأمین بخشی از نیازهای افراد تحت حمایت و نیازمند سهیم می‌شوند و کمیته امداد شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سطح شهرستان می‌باشد.
captcha