سپاه روح‌الله استان مرکزی 45 محفل انس با قرآن در ماه رمضان برگزار کرد
کد خبر: 3515478
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

سپاه روح‌الله استان مرکزی 45 محفل انس با قرآن در ماه رمضان برگزار کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه استان در ماه مبارک رمضان 45 محفل انس با قرآن با ویژه سربازان و پایوران برگزار کرده است.

محمد طاعتی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری  بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به فعالیت‌های سپاه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان پایوران و نیروهای وظیفه به ویژه در ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه برنامه‌های عقیدتی سیاسی ویژه‌ای با محوریت قرآن برگزار شد.
وی از حضور تمام کارکنان پایور و سرباز سپاه روح‌الله در برنامه‌های عقیدتی خبر داد و افزود: کلاس آموزشیاران قرآن پایور در قالب سه کلاس و آموزشیاران سرباز نیز در قالب دو کلاس برگزار شد.
طاعتی با بیان این نکته که پایوران در کلاس‌های نورالمبین که در قالب 12 کلاس برگزار شد نیز حضور داشتند، تصریح کرد: این دوره ویژه سربازان نیز در قالب سه کلاس برگزار شد.
وی با اعلام خبر برگزاری کلاس‌های اخلاق ویژه نیروهای پایور و وظیفه اظهار کرد: هفت جلسه کلاس درس اخلاق در ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام عبداللهی، برگزاری کلاس درس اخلاق ویژه مدیران و مسئولان در هشت جلسه با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
به‌ گفته طاعتی برگزاری کلاس‌های قرآنی نورالمبین و اخلاق ویژه پایوارن 286 جلسه در سطح تمام نواحی بسیج و سپاه شهرستان‌ها برگزار شد و کلاس‌های قرآنی طرح نورالمبین ویژه سربازان نیز 66 جلسه بوده است.
این مقام مسئول در پایان، برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های این حوزه در استان خواند و اظهار کرد: برگزاری 45 محفل انس با قرآن کریم ویژه 15 رده نیروهای نظامی سپاه روح‌الله در ماه مبارک رمضان روزهای پنجشنبه با دعوت از قاریان ممتاز و مطرح کشوری از سوی معاونت روابط عمومی سپاه روح‌الله برگزار شد.
captcha