قدم گذاشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینی، بصیرتی دین‌مدار طلب می‌کند
کد خبر: 3516195
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
صادقی:

قدم گذاشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینی، بصیرتی دین‌مدار طلب می‌کند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: قدم گذاشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینی علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار را طلب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته، 28 تیرماه در مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حال حاضر امورات فرهنگی دانشگاه رو به افزایش است، گفت: امید می‌رود این امورات در کنار حجم مطلوب، به نتیجه مطلوب نیز منجر شود.
وی با بیان اینکه فضای دانشگاه یک فضای غیراسلامی، بی‌بند و بار و غیر فرهنگی نیست، افزود: باید به نحوی عمل کنیم که اگر حتی نتوانیم گل سر سبد باشیم، خار نیز نباشیم.
صادقی تصریح کرد: قدم گذاشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینی علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار را طلب می‌کند.
عباس فنی‌اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به تک تک خواهران دانشگاهی که حیا، عفت و حجاب لازم را رعایت می‌کنند، افتخار می کند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: تلاش ها و فعالیت های خواهران در دانشگاه و پایگاه در زمینه مسائل ارزشی و فرهنگی ستودنی است.
فنی‌اصل اظهار امیدواری کرد: خواهران دانشگاهی الگویی برای دانشجویان باشند و با عمل، رفتار و کردار مناسب، آرمان‌های خود را به آنان انتقال دهند.
بنا بر این گزارش، در ادامه از فعالان حجاب و عفاف در دانشگاه محقق اردبیلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
captcha