اعلام فراخوان جشنواره نماز در فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3516378
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

اعلام فراخوان جشنواره نماز در فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری

گروه فضای مجازی: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان اولین جشنواره استانی نماز در فضای مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد كریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، درگفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام خبر آغاز فراخوان اولین جشنواره استانی نماز در فضای مجازی، گفت: این جشنواره به منظور استفاده از ظرفیت عظیم یاوران نماز، تشویق جوانان و نوجوانان به اقامه نماز اول وقت و استفاده بهینه از فضای مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی ویژه گروه سنی بالاتر از ۱۳ سال برگزار می‌شود.
وی كد نویسی سایت و قالب وبلاگ، ساخت سیستم عامل نماز(ویندوز صلاه)، اینفوگرافیك با موضوع نماز و احكام نماز، آلبوم‌های تصویری، نرم‌افزارهای نماز(ویژه تلفن همراه) و نماز و نرم‌افزار تلفن همراه را از بخش‌های تخصصی جشنواره نماز در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: طراحی سایت و وب‌سایت با موضوع نماز، پاور‌پوینت‌سازی‌‌، وبلاگ‌نویسی و شبكه اجتماعی تلگرام از بخش‌های عمومی این جشنواره است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا ۲۵ مرداد اعلام كرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تكمیلی به نشانی اینترنتی www.chb-namaz.ir مراجعه كنند و یا با شماره تلفن 03833330030 تماس بگیرند.
وی در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه جشنواره استانی نماز با معرفی ۵۰ اثر برگزیده، مهرماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

فراخوان اولین جشنواره نماز در فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۵
0
1
سلام من دوست دارم جزویاوران نماز باشم میشه بگین باید چیکارکنم؟؟
captcha