برگزاری آیین نکوداشت آیت‌الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد غدیر
کد خبر: 3517866
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

برگزاری آیین نکوداشت آیت‌الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد غدیر

گروه جامعه: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در جلسه شورای معاونین این بنیاد اعلام کرد: آیین نکوداشت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی دبیر کل فقید بنیاد بین‌المللی غدیر شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در جلسه شورای معاونین این بنیاد با اشاره به اینکه دو ماه تا عید سعید قربان که آغاز دهه امامت و ولایت است، فرصت باقیست گفت: باید از این فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم.

برگزاری 100 هزار برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت

وی در ادامه افزود: برنامه‌های سال 95 قبل از سال و در اسفند ماه به استان‌ها ابلاغ شده و امسال بیش از 100 هزار برنامه داریم و سعی خواهیم‌کرد که بیشتر برنامه‌ها دستورالعمل اجرایی داشته‌باشند.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر افزود: در سال جاری همایش‌ها و جشنواره‌های متعددی داریم که از جملۀ آنها می‌توان به همایش استان گیلان، استان گلستان، همایش دانشگاه امام حسین (ع) و جشنواره بین‌المللی شعر غدیر اشاره کرد .

برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی برای یک میلیون نفر

ظریف‌منش افزود: از جمله کارهای برجسته‌ای که امسال قراراست انجام دهیم برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی است که امسال برای یک میلیون نفر برگزار می‌شود.

اطعام یک میلیون نفر در عیرد غدیر

وی ادامه داد: امسال مانند سال گذشته اطعام سراسری در کشور داریم که پیش‌بینی شده برای یک میلیون نفر انجام شود و سهم هر استان نیز 30 هزار تا 35 هزار نفر است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر در بخش پایانی سخنان خود اعلام کرد: همایش نکوداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد نیز در شهریور ماه برگزار شود. این نکوداشت شامل بخش‌های مختلفی از جمله مجموعه همایش، چاپ کتاب، فیلم و ویژه نامۀ خاص مرحوم حضرت آیت‌الله خزعلی است.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: از نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در استان‌ها و شهرستان‌ها خواسته شده که اگر عکس یا نوشته و فیلمی از ایشان دارند به بنیاد مرکز جهت جمع‌آوری ارائه کنند.

مطالب مربوط به آیت‌الله خزعلی را به بنیاد غدیر ارسال کنید

وی از عموم مردم نیز خواست در صورتی که در خصوص آیت‌الله خزعلی مطالبی دارند به دفتر مرکزی بنیاد ارسال کنند.

ظریف‌منش ‌افزود: آیت‌الله خزعلی علاوه بر اینکه از بزرگان انقلاب اسلامی و یار دیرین امام و رهبری بود در کنار علما بزرگ همچون علامه میر حامد حسین و علامه امینی صاحب کتاب گرانسنگ الغدیر با تأسیس بنیاد بین‌المللی غدیر قدمی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در جامعه برداشت.

captcha