8 و 9 مردادماه استان مرکزی میزبان شهدای گمنام است
کد خبر: 3517910
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

8 و 9 مردادماه استان مرکزی میزبان شهدای گمنام است

گروه اجتماعی: استان مرکزی روز جمعه 8 مردادماه، میزبان سه شهید گمنام است و بعد از برگزاری مراسم شبی با شهدا در چند شهرستان، این شهیدان روز شنبه 9 مردادماه در سه نقطه استان به خاک سپرده می‌شوند.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سه شهید گمنام از عملیات‌های محرم و کربلای 5 در استان مرکزی تشییع و در آغوش خاک آرام خواهند گرفت.
استان مرکزی روز جمعه، 8 مردادماه میزبان سه کبوتر مهاجری است که زندگی خود را در جبهه‌های حق علیه باطل گذرانده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، سه شهید گمنام روز جمعه وارد اراک می‌شوند که یکی از شهدا برای  تشییع به گلزار شهدای نراق و دو شهید دیگر به ساروق برای برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام منتقل می‌شوند.
روز شنبه، 9 مردادماه این دو شهید والامقام از میدان شهدا به سمت مصلای بیت‌المقدس اراک توسط عزاداران شهادت امام صادق(ع) تشییع و به مقر فرماندهی سپاه روح‌الله استان و یگان هوایی مرکز درجه‌داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک منتقل و به خاک سپرده می‌شوند.
روز جمعه، 8 مرداد گلزار شهدای نراق میزبان مراسم شبی با شهید گمنام است، در شامگاه این روز  حاج رضایی، برادر دو شهید، به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و صبح روز شنبه، 9 مردادماه شهید معظم از گلزار شهدای این شهر به سمت حوزه عملیه الغدیر تشییع و تدفین خواهد شد.
پدافند هوایی اراک نیز صبح روز شنبه، 9 مرداد طی مراسمی یکی از شهدا را تشییع و به خاک خواهد سپرد. مقر فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی سومین محلی است که کارکنان و سربازان در مراسم تشییع حضور پیدا خواهد کرد و با تجدید عهد دوباره شهید را  به خاک خواهند سپرد.
captcha