اعزام 470 مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) به نقاط مختلف استان مرکزی
کد خبر: 3518053
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵

اعزام 470 مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) به نقاط مختلف استان مرکزی

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام 470 مبلغ بومی و غیربومی در ایام شهادت صادق آل‌محمد(ع) به نقاط شهری و روستایی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام داوود چمانی، معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)، 470 مبلغ بومی و غیربومی اعزامی از شهر قم به مناطق شهری و روستایی استان جهت تبلیغ و آشنایی هرچه بیشتر مردم با سیره ائمه اطهار(ع) اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه صبح روز شنبه، 9 مردادماه هیئات سینه‌زنی در قالب کاروان غم از اقصی نقاط شهرستان اراک در میدان شهدا تجمع کرده و به سمت مصلای بیت‌المقدس حرکت خواهند کرد، اضافه کرد: تفاوت کاروان غم امسال با سال گذشته در این است که هیئات پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام را به سمت مصلا تشییع می‌کنند.
حجت‌الاسلام چمانی ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت این امام همام حجت‌الاسلام زالی، عضو خبرگان رهبری در مصلای بیت‌المقدس اراک به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: ویژه برنامه‌های سوگواری ایام شهادت امام صادق(ع) رئیس مذهب جعفری، از پنج‌شنبه، 7 مرداماه به مدت سه روز در تمام مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.
captcha