قطع گاز مساجد زیبنده جامعه اسلامی نیست
کد خبر: 3518535
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
قاضی‌پور:

قطع گاز مساجد زیبنده جامعه اسلامی نیست

گروه اجتماعی: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به قطعی گاز مساجد آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: قطعی گاز مساجد زیبنده جامعه اسلامی نبوده و باید برای حل این مسئله چاره‌ای اندیشید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، نادر قاضی‌پور  نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبات دولت و مجلس میزان مصرفی گاز مساجد رایگان بوده اما در استان شاهد قطعی گاز مساجد هستیم.
وی گفت:  در شهرهای دیگر از جمله تبریز چینین مسئله‌ای بوجود نیامده  و فقط در آذربایجان‌غربی این مسئله وجود دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه آذربایجان‌غربی یکی از پرآب ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: در برخی از مساجد روستاهای ارومیه با کمبود آب مواجه بوده تا حدی که برای گرفتن وضو مشکل آب وجود دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه توزیع ناعادلانه اعتبارات در شاخص‌های توسعه موجب عقب ماندگی استان شده است، گفت: نظارت بر نحوه توزبع اعتبارات  موجب رشد و توسعه استان خواهد بود.
وی افزود: نفوذ و سپردن مسئولیت‌ها به افراد ناکارآمد و غیرمسئول موجب عقب ماندگی توسعه استان شده است.
قاضی‌پور با اشاره به اینکه فقر منشاء فساد و بلا است، گفت: معیشت مردم باید نسبت به فعالیت های سیاسی در اولویت قرار داده شود.
نائب رئیس فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه پیگیری دریاچه ارومیه ادامه دارد، گفت: احیای دریاچه ارومیه نباید به بهای تعطیل کردن کشاورزی باشد.
captcha