مؤسسه صالحان قدر دوره آموزش قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 3522749
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

مؤسسه صالحان قدر دوره آموزش قرآن برگزار می‌کند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه صالحان قدر در نظر دارد تا برای کارکنان یکی از مؤسسه‌های مالی ـ اعتباری اصفهان دوره آموزش قرآن برگزار کند.

لیلا کاملان، مدیر مؤسسه صالحان قدر اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مؤسسه صالحان قدر در نظر دارد تا به منظور آشنایی کارکنان مؤسسه مالی اعتباری کوثر استان اصفهان با آموزه‌های قرآنی دوره آموزش قرآن را برای آنها برگزار کند.
وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای که اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت  کشور با مؤسسه مالی اعتباری کوثر در جهت آموزش قرآن کریم به کارکنان این مرکز منعقد کرد، مؤسسه 135 نفر را تعیین سطح کرد.
کاملان افزود: برپایی آزمون‌های تعیین سطح بانک کوثر طی یک روز از سوی مؤسسه انجام شد که در طول آموزش، 8 ساعت به دوره آموزشی تجوید اختصاص یافت و همچنین مدرک روخوانی و روان‌خوانی سطح 1 به شرکت‌کنندگان ارائه شد.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت برپایی آزمون‌های سطح‌سنجی به این مؤسسه در استان اصفهان واگذار شده است، خاطر‌نشان کرد: مؤسسه صالحان قدر سطح‌سنجی کارکنان را در شهرهای اطراف اصفهان مانند شهرضا، گلپایگان، نجف‌آباد و کاشان انجام داد که با استقبال خوبی همراه شد.
یادآور می‌شود،‌ مؤسسه صالحان قدر در اصفهان، خیابان کاوه، خیابان جابر انصاری، خیابان عارف، بن‌بست رز کوچه شماره 5 واقع شده است.

captcha