خدمت به مردم پس از عبادت خدا برترین اعمال است
کد خبر: 3525030
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

خدمت به مردم پس از عبادت خدا برترین اعمال است

گروه اجتماعی: امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه خدمت به مردم پس از عبادت و شناخت خدا برترین اعمال است، گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و ما موظف هستیم خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی، امام جمعه فومن امروز، 2 شهریور در دیدار با مسئولین دستگاه‌های اجرایی فومن که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هفته دولت گرامیداشت دو انسان عارف و وارسته و وابسته به حق و مطیع محض ولایت است، اظهار کرد: وجود افرادی با سابقه مبارزاتی چون شهیدان رجایی و باهنر و مقاومت در برابر شکنجه‌های طاغوت و همراهی با امام راحل کم است.

وی با بیان اینکه امام راحل با آغاز حرکتی بنیادین، حکومتی را بر مبنای کتاب و سنت و عقل بنا نهاد که در چهارده قرن تاریخ جهان اسلام کم‌نظیر بود، افزود: امروز بسیاری از سیاستمداران معترفند که تمایل به ایجاد حکومتی بر مبنای حکومت بنی‌امیه دارند و این درحالیست که دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد اسلام‌هراسی در جهان هستند.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه همواره از زمان رنسانس تفتیش عقاید و گریز از مذهب در اروپا وجود داشته و به نسل‌های بعد نیز انتقال یافته است، خاطرنشان کرد: دشمن سعی در ایجاد اسلام هراسی دارد و و به طرق مختلف با اسلام مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیقی از جانب خداست، گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و ما موظف هستیم خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه خدمت به مردم پس از عبادت و شناخت خدا برترین اعمال است، تصریح کرد: خوشبختانه علی‌رغم محاصره اقتصادی و بلوکه شدن بسیاری از سرمایه‌های ملی کشور در اروپا، شاهد اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های خوب در شهرستان می‌باشیم.

وی به بهره‌برداری پروژه‌های هفته دولت فومن با اعتبار هزینه شده 96 میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش‌ها و اقدامات با توجه به نامگذاری سال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

امام جمعه فومن در پایان توجه به بحث اشتغال جوانان و افزایش کارگاه‌های داخلی و خصوصی را مهم دانست و اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود برای ایجاد فرصت‌های شغلی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان کمیته کاریابی در فومن ایجاد شود.

captcha