نام شهید رجایی و باهنر در تاریخ کشور می‌درخشد
کد خبر: 3526418
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

نام شهید رجایی و باهنر در تاریخ کشور می‌درخشد

گروه اجتماعی: حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه هفته دولت یادآور زحمات و خدمات شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: همواره نام شهیدان رجایی و باهنر بواسطه ارائه خدمات صادقانه در تاریخ کشور می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی، امام جمعه ماسال امروز، 8 شهریور در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و 21شهید کارمند صومعه‌سرا که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یا و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه خون شهدا ضامن بقای جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: شهیدان والامقام با فداکردن جان و مال خود درخت تنومند انقلاب و نظام اسلامی را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه هفته دولت یادآور زحمات و خدمات شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: همواره نام شهیدان رجایی و باهنر بواسطه ارائه خدمات صادقانه در تاریخ کشور می‌درخشد.

حجت‌الاسلام موسوی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان خدمات نظام به مردم دانست و خاطرنشان کرد: بیان خدمات و عملکردهای مسئولین موجب افزایش انگیزه، اعتماد و امید در مردم می‌شود.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگویی مناسب برای مسئولان جامعه دینی و اسلامی دانست و عنوان کرد: دولتمردان را می‌توان از حیث مسائل اجرایی و کارکرد اداری و رویکرد آنان مورد ارزیابی قرار داد. در بحث عملکرد و مدیریت اجرایی همه دولت‌ها دارای نقاط قوت و ضعف هستند مهم رویکرد دولت‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی رویکرد شهید رجایی و باهنر را رمز ماندگاری این دو شهید دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر از حیث ارزیابی عملکردی و مدیریتی عمر مدیریتی و اجرایی کوتاهی داشتند. با توجه به زمان کوتاه مدیریتی، رویکرد و نوع نگاه آنها به جامعه دلیل ماندگاری این شهیدان در اذهان شد.

امام جمعه ماسال در پایان با بیان اینکه عمر دولت شهید رجایی و باهنر کوتاه بود ولی در این مدت خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شد، اظهار کرد: ساده‌زیستی، دلسوزی، اخلاص، حلم، بردباری از ویژگی‌های ماندگار شدن شهیدان رجایی و باهنر است.

captcha