تولید نماهنگ «رحماک ربی» به همت مرکز چند‌رسانه‌ای و فناوری اطلاعات امام رضا(ع)
کد خبر: 3526921
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

تولید نماهنگ «رحماک ربی» به همت مرکز چند‌رسانه‌ای و فناوری اطلاعات امام رضا(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نماهنگ «رحماک ربی» به همت مرکز چند‌رسانه‌ای و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن الکریم تهیه و تولید شد.

محمدهادی اسلامی، معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم برادران استان تهران و البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) نماهنگ «رحماک ربی» را تهیه و تولید کرد که از رسانه ملی پخش خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه این نماهنگ با خوانندگی «طه امیر» و تنظیم «میلاد قائمی» از تولیدات این مرکز است، ادامه داد: همچینن نماهنگ‌ها و مجموعه ترتیل‌خوانی و تولید تلاوت‌هایی از قاریان ممتاز و بین‌المللی این مؤسسه به همراه جلوه‌های بصری از دیگر آثار این مرکز است.
اسلامی عنوان کرد: همچنین چند نماز چون نماز مستحبی ماه ذی‌الحجه، نماز سایر اوقات شرعی صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس جامعةالقرآن ضبط شده است که به زودی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین این آثار از طریق پایگاه اینترنتی آپارات جهت استفاده علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شده است و علاقه‌منان می‌توانند به صفحه جامعةالقرآن مراجعه کنند و فایل‌های مورد نظر خود را دریافت کنند.
یادآور می‌شود، مرکز فناوری امام‌ رضا(ع) وابسته به جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) است که فعالیت خود را در زمینه تولیدات چندرسانه‌ای و  فضای فناوری اطلاعات انجام می‌دهد.
captcha