مراسم تقدیر از 113 منتخب جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 3526934
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

مراسم تقدیر از 113 منتخب جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) با حضور مهدی قره‌شیخ‌لو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، استاد عباس سلیمی پیشکسوت قرآنی کشور، 113 برگزیده جشنواره قرآنی، دبیران و ائمه جمعه 8 شهرستان مجری جشنواره، برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) استان مرکزی با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر فردا، 11 شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) استان مرکزی، در رابطه با نحوه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایکنا گفت: خوشبختانه سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) که استارت آن از سال 93 با پیشنهاد استاد عباس سلیمی، زده شد با استقبال بسیار خوب مسئولان، کودکان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها همراه بود.
وی از حضور 6هزار داوطلب از 8 شهرستان زرندیه، ساوه، فراهان، خمین، دلیجان، محلات، آشتیان و تفرش در این جشنواره قرآنی خبر داد و افزود: این جشنواره در بخش‌هایی نظیر آموزش، مسابقه و همایش برگزار شد، که از بین این 6هزار نفر 320 نفر در بخش‌های مختلف به مرحله استانی راه یافتند.
حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه میزبان برگزاری مرحله استانی این جشنواره بود، اظهار کرد: مربیان و اساتید مجربی در بحث آموزش چه در بخش شهرستانی و چه در بخش استانی ما را یاری کردند و نظرات دانش‌آموزان گواهی است بر اینکه بر دانش قرآنی آنها افزوده شده است.
وی تصریح کرد: آزمون مرحله استانی سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) استان، در دو روز شنبه، 6 شهریور و دوشنبه، 8 همین ماه با حضور داوران کشوری در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق و حفظ در ساوه برگزار شد.
حجت‌الاسلام شفیعی در پایان، گفت: پنجشنبه، 11 شهریورماه آیین اختتامیه سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) استان مرکزی با حضور قره شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، استاد عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور و مسئولان استانی، ائمه جمعه 8 شهرستان مجری جشنواره، دبیران و مسئولان شهرستانی در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار و از 113 منتخب مرحله استانی نیز تقدیر می‌شود.
captcha