چگونگی اجرای رویکرد جدید مؤسسه مهد قرآن بررسی شد
کد خبر: 3527329
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

چگونگی اجرای رویکرد جدید مؤسسه مهد قرآن بررسی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی جلسه اعضای هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن درخصوص چگونگی اجرای رویکرد جدید این مؤسسه مهد و آموزش جامع برای توجه حافظان قرآن عضو مؤسسه به موضوع مفاهیم و تدبر در قرآن بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن، سید‌محمود چاوشی، مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه اعضای هیئت علمی این مؤسسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فومنی‌حائری و نخبگان قرآنی کشور و اساتیدی چون شهریار پرهیزکار، عبدالرسول عبایی، علی‌اکبر حشمتی، سیدمهدی سیف، محمدحسین سعیدیان و محمود چاوشی و کریمی تشکیل شد.
در این جلسه گزارشی از فرآیند اقدامات ستادی، آموزشی و اجرایی در راستای برگزاری آزمون کشوری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور ارائه شد که در ادامه این جلسه اعضای هیئت علمی نظرات کاربردی خود را در زمینه‌های حفظ استاندارد و تلاوت مطلوب توسط حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن بیان کردند.
این گزارش می‌افزاید با نظر اعضای هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن، داوران هشتمین دوره آزمون حفظ کل ترنم وحی در دو بخش بانوان و آقایان مشخص شد.
همچنین بحث و تبادل نظر درباره چگونگی اجرای رویکرد جدید مؤسسه مهد قرآن و آموزش جامع برای توجه حافظان قرآن عضو مؤسسه به موضوع مفاهیم و تدبر در قرآن و شیوه‌های اجرایی آن از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه اعضای هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن بود .
یادآور می‌شود، هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم به همراه ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن از 17 استان و شهرستان به میزبانی شهرهای گلپایگان و خوانسار طی روزهای 17 تا 19 شهریور‌ماه برگزار خواهد شد.
captcha