حوزه‌های علمیه باید حضور مؤثری در بنیاد بین‌المللی غدیر داشته باشند
کد خبر: 3528905
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
حجت الاسلام هاشمی:

حوزه‌های علمیه باید حضور مؤثری در بنیاد بین‌المللی غدیر داشته باشند

گروه اجتماعی: دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حضور مؤثر حوزه‌های علمیه در بنیاد بین‌المللی غدیر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مصطفی هاشمی، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 18 شهریور در همایش «ولایت و بصیرت» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بر ضرورت حضور مؤثر حوزه‌های علمیه در بنیاد بین‌المللی غدیر تأکید کرد و گفت: امروز باید همانند رزمندگان دفاع مقدس پای نظام و رهبری ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه همواره باید پیرو راه امام علی(ع) و در جبهه حق قدم برداریم، افزود: در دوران حکومت حضرت علی(ع) کسانی خیانت کردند که در جبهه باطل و نه در جبهه حق بودند.
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه امروز طلبه‌ای می‌خواهد که اخلاق، استقامت و تفکرات سیاسی او همانند حضرت علی(ع) باشد، تصریح کرد: طلاب ما باید رفتار و کردار امام علی(ع) را سرمشق حرکت خود قرار دهند و با تأسی از فرمایشات ایشان راه حق و باطل را به خوبی بشناسند و به جامعه عرضه کنند.
حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه کسانی که به حضرت علی(ع) خیانت کردند، افرادی بودند که انقلابی نماندند و پای حرف غدیر ایستادگی نکردند، اظهار کرد: اکنون فرصت آن است که جامعه اسلامی ایران بر انقلاب خود محکم و استوار بایستد و این انقلاب را که با فداکردن هزاران شهید به دست آورده‌ایم، حفظ و سربلند کند.
captcha