اولین جلد از مجموعه کتب آموزش جامع قرآن منتشر شد
کد خبر: 3530747
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
به سفارش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد؛

اولین جلد از مجموعه کتب آموزش جامع قرآن منتشر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین جلد از مجموعه کتب «آموزش جامع قرآن» توسط مؤسسه قرآنی مشتاق به سفارش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی منتشر شد.

اولین جلد از مجموعه کتب آموزش جامع قرآن منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آموزش قرآن باید علاوه بر کسب مهارت‏‌های پایه و اولیه مانند خواندن و فهم قرآن کریم، زمینه‌ساز انس دائمی با قرآن و تفکر و تدبر در آیات الهی به منظور بهره‏‌گیری عملی در زندگی فردی و اجتماعی قرآن‌آموزان باشد.

کتاب «درآمدی بر آموزش جامع سوره صف» که به سفارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت و تلاش تیم پژوهشی مؤسسه قرآنی مشتاق، اساتید بزرگوار مسعود وکیل و محمود کریمی به رشته تحریر درآمده است به عنوان گامی کوچک در مسیر آموزش جامع قرآن کریم است.

این کتاب در اولین روزهای حیات خود، به عنوان منبع درسی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و منبع آزمون دوره تربیت معلم قرآنی بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) قرار گرفته است.

عرضه نسخه الکترونیکی این کتاب نیز به عنوان روشی به‏ روز و مقرون به صرفه بخصوص برای شهرستان‏‌های دور از تهران که هزینه ارسال یک کتاب می‏‌تواند تا چندین برابر قیمت اصل کتاب تمام شود، طی قراردادی با مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم (مؤسسه نور) و شرکت نشر آفتاب، تهیه و در دسترس علاقه‌مندان به مفاهیم قرآنی قرار گرفته است.

علاقه‌مندان می‏‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با سرفصل‏‌های تدریس شده در این کتاب و مفهوم آموزش جامع قرآن به پایگاه اطلاع‌رسانی www.moshtaghan.com و یا کانال تلگرامی @sooresaf مراجعه کنند.

captcha