مراسم تجلیل از سادات و اختتامیه پایگاه تابستانی مسجد صاحب‌الزمان برگزار شد+عکس
کد خبر: 3531657
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
در شب عید سعید غدیر خم؛

مراسم تجلیل از سادات و اختتامیه پایگاه تابستانی مسجد صاحب‌الزمان برگزار شد+عکس

کانون خبرنگاران نبأ: شامگاه دوشنبه 29 شهریور ماه همزمان با شب عید سعید غدیر سیدهای مسجد صاحب‌الزمان تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم تجلیل از سیدهای مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افسریه و اختتامیه پایگاه تابستانی و افتتاحیه طرح تربیت و تعالی شجره طیبه صالحین به همت پایگاه 16 هویزه شامگاه دوشنبه 29 شهریور ماه سال جاری همزمان با شب عید سعید غدیر خم بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت قرآن و مولودی خوانی وسرود این مراسم  در صحن مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افسریه آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی معراجی امام جماعت محترم مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افسریه ضمن عرض تبریک عید به نمازگزان و سیدهای حاضر مجلس و خانواده‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین شهیدان نیری و فهمیده به مطالبی پیرامون عید سعید غدیر خم پرداخت و افزودند: تکریم بر مؤمنین لازم است و از پیامبر روایت است که می‌فرماید: هرکس فرزندی از فرزندان من را خشنود کند و یا افتاده‌ای را دستش را بگیرد یا دردمندی را کمک کند من شفاعتش می‌کنم.

وی افزود: وظیفه سادات سنگین است چون آنها منصوب به پیامبر و حضرت زهرا(س) هستند.

امام جماعت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) افسریه گفت: آغاز هفته دفاع مقدس را پیشرو داریم که باید یاد و خاطره این شهیدان را زنده نگه داریم.

و این مسجد چهار شهید سید به نامهای سید محمد سید نصرالله، سید فاضل میراسماعیلی و شهیدان سید علی و سید محمود دگناتی دارد.


در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن جاسبی‌زاده مسئول شجره طیبه صالحین پایگاه 16 هویزه به کلاسها متنوع و اردوهای تابستانی این مسجد اشاره کرد.

وی افزود: در سال تحصیلی هم کلاسهای تربیتی شجره طیبه صالحین هم  دو روز هفته دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها در این مسجد برقرار است.

لازم به ذکر است که این مسجد به مناسبت عید سعید غدیرخم، کمپین غدیر را راه‌اندازی و نمایشگاهی به عنوان شمیم ولایت برگزار کرد که این نمایشگاه از شنبه 27 شهریور ماه آغاز به کار کرد و تا سه‌شنبه 30 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد. این نمایشگاه غرفه‌های متنوعی را به خود اختصاص داده است که ازجمله می‌توان به لوازم تحریر ایرانی واسلامی، کتابهای دفاع مقدس، کودک و نوجوان و رمان دینی و کشیدن نقاشی برای کودکان و به همراه جایزه و غرفه مشاوره و پاسخ‌گویی به شبهات دینی، خانواده مسائل شرعی اشاره کرد که آغاز کار این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 بود.








در پایان مراسم به  حلقه‌های شجره طیبه صالحین شهیدان نیری و فهمیده و برندگان مسابقه پینگ پنگ جوایزی اهدا شد.
عکس های مراسم در ادامه در برابر دیدگانتان قرار می‌گیرد.


































علیرضا برومند





captcha