تولید نرم‌افزار «لبخندها و دلخندها»
کد خبر: 3532493
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی انجام شد؛

تولید نرم‌افزار «لبخندها و دلخندها»

گروه حوزه‌های علمیه: نرم‌افزار «لبخندها و دلخندها» با هدف تبیین مرزهای شوخی حلال و حرام از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نرم‌افزار «لبخندها و دلخندها»، نخستین اثر تحلیلی و انتقادی در حوزه طنز، از سوی انجمن گفت‌وگوی دینی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی منتشر شد.
این نرم‌افزار با هدف تحلیل اسلامی، روان‌شناختی و تربیتی لطایف و طنزهایی تهیه شده است که برخی از آن‌ها آسیب‌های فراوانی به فرد، جامعه و مذهب وارد می‌کنند.
کارشناسان می‌توانند با استفاده از محتویات این نرم‌افزار، ضمن پاسخگویی به شبهه تعارض دین با شادی و شادکامی، مرز بین شوخی حلال و حرام را به مردم بیاموزند.
در محتویات نرم‌افزار «لبخندها و دلخندها» که توسط  محمدحسین قدیری، کارشناس مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه شده است، مؤلف تلاش كرده تا با غربال‌گری لطائف، مرزهاي شوخي حلال از حرام را مشخص كرده و به تناسب لطائف، نكته و توصيه تربيتي و روان‌شناختی را بيان كند.
نرم‌افزار لبخندها و دلخندها شامل بخش‌هایی چون جوانان و نوجوانان؛ همسرگزينی؛ همسران؛ خانواده؛ آداب و اخلاق؛ سياسی و انتظامی؛ دينی و فلسفی؛ علمی و پژوهشی؛ سلامتی و نشاط؛ فضای مجازی؛ گوناگون و مرزهای خنده حلال است.
captcha