پخش مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن هر شب از رادیو قرآن
کد خبر: 3533581
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

پخش مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن هر شب از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه آموزش رادیو قرآن هرشب از ساعت ۲۰ نا ۲۰:۳۰ مجموعه برنامه‌های آموزش تخصصی قرآن کریم را ویژه قرآن‌آموزان رده‌های تکمیلی تولید و پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از رادیو قرآن، بر اساس درخواست و اعلام نیاز مخاطبان، به ویژه قرآن آموزانی که پایه های مقدماتی را در آموزش های قرآنی پشت سر گذاشته اند، مجموعه برنامه های آموزش تخصصی قرآن کریم در رشته های مختلف و با حضور کارشناسان و استادان برجسته کشور در رادیو قرآن تولید و هر شب به روی آنتن می رود.
بر این اساس شنبه ها «آموزش ترتیل خوانی قرآن» به کارشناسی استاد احمد ابوالقاسمی و یکشنبه ها «آموزش تجوید تحقیقی» به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا از رادیو قرآن پخش می شود.
دوشنبه شبها برنامه " «ا ستارگان» شامل بیان زندگی نامه قاریان برتر جهان اسلام و سه شنبه های هر هفته «آموزش وقف و ابتدا» براساس مصحف محشی به کارشناسی کریم دولتی به روی آنتن رادیو قرآن می رود.
همچنین شنوندگان و مخاطبان رادیو قرآن می توانند چهارشنبه شبها برنامه «در محضر قرآن» را به کارشناسی حمیدرضا مستفید و پنج شنبه ها نیز برنامه "تجوید تحقیقی" به کارشناسی محمدرضا ستوده نیا را از طریق این شبکه رادیویی دنبال کنند.
جمعه شب نیز برنامه «با ستارگان» زندگی نامه قاریان برتر جهان اسلام را روایت و تقدیم حضور شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می کند.
علاقه مندان به مباحث آموزشی تخصصی قرآن کریم می توانند هر شب این برنامه ها را از ساعت ۲۰ لغایت ۲۰:۳۰ بر روی طول موج رادیو قرآن FM۱۰۰ و AM۹۰۰ بشنوند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۵
0
0
پخش برنامه‌های آموزش تخصصی قرآن از رادیو برای استفاده و آموزش علاقمندان خیلی مهم است
captcha