راه‌اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی
کد خبر: 3534332
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
محمدحسین امید خبر داد:

راه‌اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گفت: با تصویب هیئت امنا دانشگاه، مرکز قرآن و عترت دانشگاه در نمودار سازمانی ایجاد و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نشوت: محمدحسین امید، سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت این در قم گفت: مرکز قرآن و عترت این دانشگاه راه‌اندازی شده که علاوه بر برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های قرانی در ستاد دانشگاه، فعالیت‌های قرانی واحدهای استانی و مراکز علمی ـ کاربردی را نیز مدیریت و پیگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی توجه به فعالیت‌های قرآنی در کشور روز به روز توسعه بیشتری یافته است، افزود: این دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای کاربردی‌سازی علوم قرآنی و دروس معارف است.
سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم در این دانشگاه علوم قرآنی و دروس معارف را متناسب با نیازهای جامعه و مشاغل مختلف کاربردی‌سازی کنیم.
امید خاطرنشان کرد: به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دروس معارف و قرآن در این دانشگاه کاربردی می‌شود و این برنامه از سال جاری به صورت آزمایشی در چند مرکز دانشگاه اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم کاربردی‌سازی علوم قرانی و دروس معارف را از سال آینده در تمامی مراکز این دانشگاه اجرایی کنیم.

captcha