مشارکت مردم در سرشماری تحقق اقتصاد مقاومتی را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3534371
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

مشارکت مردم در سرشماری تحقق اقتصاد مقاومتی را به‌دنبال دارد

گروه سیاسی: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشارکت و ارائه اطلاعات درست به مأموران سرشماری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد، 9 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از بازوهای توانای انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.
وی گفت: جنگ و نا امنی در کشورهای همسایه موجب بی‌ثباتی در منطقه شده است ولی با این وجود امنیت در  کشور ما به خوبی خود نمایی می‌کند و ایران اسلامی را به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است و نیروی انتظامی یکی از دلایل برقرای این امنیت است.
امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد شاهد کاهش جرائم در سطح شهرستان هستیم و از طرفی مبارزه با کالای قاچاق موجب افزایش میزان رضایت‌مندی مردم شده است.
محسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سرشماری نفوذ و مسکن و لزوم شرکت مردم در این طرح اشاره و خاطر نشان کرد: برای اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی صحیح برای اداره کشور نیازمند داده‌های اطلاعاتی درست از وضعیت کشور هستیم و بر همین اساس باید مردم در این طرح مشارکت همه‌جانبه داشته باشند.
این مسئول در پایان گفت: تحقق برنامه‌هایی مانند سیاست اقتصاد مقاومتی لازمه‌اش حضور و ارائه اطلاعات درست به مامورین سرشماری است.
captcha