امنیت بی‌نظیر کشور مرهون خدمات نیروی انتظامی است
کد خبر: 3534384
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

امنیت بی‌نظیر کشور مرهون خدمات نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید امنیت اخلاقی جزئی از کارکرد نیروی انتظامی باشد، گفت: عملکرد سالم نیروی انتظامی امنیت کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری، 10 مهرماه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای پلیس که به‌مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور دارد.
وی با بیان اینکه محرم و واقعه عاشورا پر قدرت‌ترین حادثه تاریخی است که درس استقامت، صبوری و مقاومت را به مردم ارائه می‌کند، افزود: هشت سال دفاع مقدس مایه افتخار کشور است چرا که رزمندگان و ایثارگران اجازه ندادند حتی وجبی از خاک کشور توسط بیگانگان به یغما برده شود.
نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رزمندگان این نظام در هشت سال دفاع مقدس با پیروی از امام حسین(ع) در مسیر انقلاب و اسلام تا پای جان خود حرکت کردند و در این مسیر از کوششی دریغ نکردند.
این مسئول با اعلام اینکه امام حسین(ع) و عاشورا نقطه مشترکی بین تمام اقلیت‌ها، مذاهب و ادیان محسوب می‌شود، تصریح کرد: داشتن اشتراکات در جامعه بستر امنیت را بیش از گذشته فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه باید از مولفه مهم محرم و عاشورا در راستای توسعه امنیت و استقامت بهره گرفت، گفت: تا زمانی که که نام امام حسین(ع) در کشور طنین انداز است این کشور در امنیت به سر خواهد برد.
کازرونی ابرازکرد: میزان احترام مردم به امام حسین (ع) به حدی است که در ایام محرم حجم تخلفات کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.
نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ایمان به خدا و معاد را یکی از عوامل ایجاد امنیت برشمرد و افزود: با اتکا به فرامین الهی آرامش در جامعه آشکار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بدون شک آرامش کنونی کشور را مرهون الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و فعالیت سربازان این آب و خاک در نیروهای مسلح هستیم، گفت: اگر قدری در فضای مجازی آرامش داریم این امنیت را مدیون فعالیت پلیس فتا هستیم.
کازرونی در پایان با تاکید بر اینکه باید امنیت اخلاقی جزئی از کارکرد نیروی انتظامی باشد، گفت: تا جایی که نیروی انتظامی سالم حرکت ‌کند امنیت در کشور نمود بیشتری پیدا می‌کند.
captcha