نیروی انتظامی در تأمین امنیت برخاسته از توحید مؤثر است
کد خبر: 3534528
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

نیروی انتظامی در تأمین امنیت برخاسته از توحید مؤثر است

گروه اجتماعی: فرماندار لاهیجان گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت ملی و امنیت برخاسته از توحید، در داخل کشور مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان امروز،‌ 10 مهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان،  اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در ایجاد امنیت ملی و نظم داخلی نقش‌آفرینی می‌کند و تحکیم امنیت ملی بدون تقویت نیروی انتظامی امکان ندارد و در کل هرگونه ضعفی در نیروی انتظامی در امنیت کشور هم تاثیرگذار است.

وی افزود: یکی از آرمان‌های مهمی که از گذشته تا به حال در زندگی فردی و اجتماعی ما انسان‌ها تاثیر گذاشته، ایجاد امنیت است و احساس مصونیت در زندگی نیز یکی از عواملی است که آرامش را برای انسان‌ها تامین می‌کند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت ملی و امنیت برخاسته از توحید، در داخل کشور موثر است.

احمدی پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، اتکال به خداوند متعال در همه امور، اعتقاد به ولایت، ملاک عمل قرار دادن قانون و مقررات و رعایت کردن شئونات اسلامی را از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی دانست و گفت: همه نیروهای انتظامی می‌بایست خود را مقتدر ببینند و همه آحاد ملت نیز این احساس را داشته باشند که حافظ جان و مال آنها نیروی انتظامی است.

این مقام مسئول خطاب به اخلالگران در امنیت جامعه هم، گفت: کسانی که بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند نیروی انتظامی مقتدر به شدت با آنها برخورد می‌نماید و اجازه نمی‌دهد دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

فرماندار لاهیجان یادآور شد: نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت انتظامی خود که با اقتدار انجام می‌دهد، باید با همه انسان‌ها به خصوص افراد مظلوم تعامل و برخورد مناسب و خوب داشته باشد و رافت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد و مردم هم این مهم را در وجود خودشان احساس کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هایش از کوچکترین تخلفی می‌بایست مصون بماند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران جانانه دفاع نماید.

captcha