برپایی موکب در پیاده‌روی اربعین تعظیم شعائر الهی است
کد خبر: 3540222
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

برپایی موکب در پیاده‌روی اربعین تعظیم شعائر الهی است

گروه حوزه‌های علمیه: مرجع تقلید شیعیان جهان تعظیم شعائر الهی را وظیفه‌ای بر دوش همگان دانست و تاکید کرد: برپایی موکب در پیاده‌روی اربعین تعظیم شعائر الهی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی دوم آبان در دیدار اعضای ستاد موکب آستان مقدس که در بیت ایشان برگزار شد، گفت: فعالیت این آستان شریف در برپایی موکب در مسیر زائران حسینی افتخاری بزرگ و فوق‌العاده است.
ایشان با بیان این که بسیاری از کارها آسمانی است و به انسان‌ها در روی زمین الهام می‌شود، افزود: من خوشحالم از این اقدام آستان مقدس که برای اسلام و دین حرکتی بسیار بزرگ در مسیر ترویج تعالیم دینی و شعائر الهی است.
این مرجع تقلید یادآوری کرد: یقین بدانید حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شما توجه داشتند و خودشان قلوب شما را برای انجام این کار همراه ساختند که مسلماً کاری بزرگ رقم خواهد خورد و آیندگان نیز از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.
ایشان با تأکید بر این که مردم قم باید نسبت به برپایی این موکب از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها افتخار کنند، گفت: این کار، اقدامی ارزشمند و افتخاری برای شماست که امام زمان(عج) را خوشحال می‌کنید.
آیت‌الله صافی گلپایگانی تعظیم شعائر الهی را وظیفه‌ای بر دوش همگان دانست و اظهار کرد: نسبت به این توفیق بزرگی که نصیب شما شده، سخن‌ها خواهند گفت و درباره آن خواهند نوشت.

captcha