آغاز کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه حفظ تخصصی قرآن نزاجا
کد خبر: 3540493
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

آغاز کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه حفظ تخصصی قرآن نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: کلاس‌های ترم پاییزه مؤسسه حفظ تخصصی قرآن نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

محمدرضا کشتگر، مدیر اجرایی مؤسسه آموزش تخصصی حفظ قرآن نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کلاس‌های ترم پاییزه این مرسسه با رویکرد ویژه به حفظ کلام الله مجید در مقاطع مختلف سنی بانوان و آقایان آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای عموم علاقه‌مندان در این دوره‌ها آزاد است، اضافه کرد: کلاس‌های آقایان در مقاطع مختلف ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه روزهای فرد از ساعت 16 تا 19:30 تشکیل می‌شود.
کشتگر اظهار کرد: دوره همسران نیز صبح‌ها برگزار می‌شود و بعداز ظهر های روزهای زوج ویژه فرزندان دختر در تمامی مقاطع سنی است. همچنین در میان دوره‌های آموزشی حفظ قرآن کریم موارد تجویدی در کنار مفاهیم قرآن نیز آموزش داده می‌شود.
مدیر اجرایی مؤسسه آموزش تخصصی حفظ قرآن نزاجا با اشاره به راه‌اندازی پیش‌دبستانی قرآنی برای علاقه‌مندان، بیان کرد: در صورتی که درخواست تعداد والدین علاقه‌مند برای برپایی مهد قرآن در این مرکز به حد نصاب برسد، در نظر داریم تا شرایط برپایی این دوره را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های حفظ شامل حفظ ترتیبی و موضوعی است، یادآور شد: در صورت موفقیت فرزندان کارکنان ارتش و یا همسران آنها در برنامه حفظ، در پایان ترم پاییز هدیه به آنها اعطا می‌شود.
کشتگر گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره ۲۲۹۷۶۸۵۸ تماس بگیرند. همچنین این مرکز در خیابان شهید شعبانلو، سه راه لویزان، مقابل دانشگاه شهید رجایی، جنب فروشگاه لاله صدر ارتش، کوی شهید فلاحی واقع شده است. همچنین قرآن‌آموزان می‌توانند جهت اطلاع از دوره‌های این مرکز نسبت به فعال کردن سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۸۲۹ اقدام کنند.
captcha