آغاز رقابت‌های قرآنی حدیثی مراکز پیوسته جامعه المصطفی(ص)
کد خبر: 3540904
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

آغاز رقابت‌های قرآنی حدیثی مراکز پیوسته جامعه المصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه: بیست و دومین جشنواره قرآنی حدیثی طلاب غیرایرانی در مرحله مقدماتی در مراکز پیوسته جامعه المصطفی(ص) از امروز 5 آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در این مرحله از مسابقات، طلاب ثبت نام‌کننده به مدت دو روز یعنی پنجم و ششم آبان ماه در رشته‌های مختلف با هم رقابت خواهند کرد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، 5 جزء و 3 جزء قرآن کریم همچنین حفظ نهج‌البلاغه و در بخش مهارتی نیز در رشته‌های قرائت، ترتیل و تحقیق برگزار می‌شود.
این مسابقات با حضور طلاب مدرسه امام صادق(ع)، مدرسه شهید صدر، حوزة الاطهار، جامعة آل البیت(ع)، مدرسه سبطین، مدرسه امام المنتظر (عج) در مدرسه امام صادق(ع) در حال برگزاری است.
نفرات برتر این مرحله پس از ارزیابی ستادی، به مرحله نهایی اعزام می‌شوند و با نفرات برتر واحدهای داخل و خارج کشور با هم رقابت خواهند کرد. 
یادآور می‌شود هم اکنون مرحله مقدماتی این جشنواره در تمامی مراکز و واحدهای داخل و خارج المصطفی(ص) در حال برگزاری است و مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی نیز 13 بهمن ماه سال جاری با حضور نفرات برتر مراکز و نمایندگی‌های داخل و خارج از کشور در قم برگزاز خواهد شد.
captcha