برگزاری کارگاه «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت»
کد خبر: 3546353
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

برگزاری کارگاه «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت»

گروه جامعه: کارگاه «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت» سوم آذرماه سال جاری، از سوی مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی کارگاه آموزشی مهارتی «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت» را برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی سوم آذرماه سال جاری، از ساعت 16 تا 19 به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره 98، طبقه چهارم برگزار و به شرکت کنندگان نیز مدرک معتبر ارائه می‌شود.

در این کارگاه سرفصل‌هایی همچون؛ «موسسات قرآن و عترت به عنوان بخشی از صنایع فرهنگی»، «آسیب شناسی موسسات قرآن و عترت»، «طراحی مدل مؤسسه قرآن و عترت»، «طراحی و توسعه محصول جدید فرهنگی مبتنی بر قرآن و عترت»، «بازطراحی مدل مؤسسه و فرصت یابی برای توسعه مؤسسات» و «آشنایی با مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی» آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه آموزشی مهارتی «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت» که به صورت رایگان نیز برگزار می‌شود تا یکم آذرماه سال جاری، فرصت دارند تا با شماره 66410180 تماس گرفته و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تدریس این کارگاه آموزشی نیز بر عهده محمدصادق برادران، معاون مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی و مدرس و پژوهشگر کارآفرینی فرهنگی، ایده پردازی و حل مساله خلاقانه است.

 کارگاه «بازطراحی و نوآوری در مؤسسات قرآن و عترت»

captcha