سومین جشنواره «وقف و تلاوت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3547952
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
همزمان با هفته وقف؛

سومین جشنواره «وقف و تلاوت» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین جشنواره وقف و تلاوت با حضور 10 نفر از قاریان ممتاز و بین‌المللی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با هفته وقف سومین جشنواره وقف و تلاوت با حضور 10 نفر از قاریان ممتاز و بین‌المللی در آستان مقدس امامزاده حسن‌(ع) برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش در این جشنواره سعید پرویزی، علی قاسم آبادی، مسعود نوری، محسن قاسمی، علی خشنود، عباس حسنی، حمید شیخ زاده، مجتبی محمدبیگی، هادی موحد امین و محمدحسن موحدی از قاریان ممتاز و بین‌المللی به قرائت قرآن می‌پردازند تا برترین‌های آنها از نگاه حاضران و داوران انتخاب و تجلیل شوند.
همچنین، هیئت نظارت جشنواره متشکل از احمد ابوالقاسمی، مهدی عادلی و حسن ربیعیان می‌باشند که در این جشنواره به بهترین تلاوت از دید حضار(عموم مردم حاضر در جشنواره) و بهترین تلاوت از دید هیئت نظارت یک عدد تندیس جشنواره به همراه 10 میلیون ریال وجه نقد تقدیم می‌شود.
گفتنی است، جشنواره وقف و تلاوت روز جمعه 12 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار آستان مقدس امامزاده حسن(ع) واقع در خیابان قزوین، خیابان امین الملک برگزار خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۲
0
0
شرکت علاقمندان در این جشنواره به بهتر تلاوت آنها کمک زیادی می‌کند
captcha