60 نفر از فرزندان محسنین در انتظار حمایت خیران
کد خبر: 3548402
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مدیر کمیته امداد لنگرود خبر داد:

60 نفر از فرزندان محسنین در انتظار حمایت خیران

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد لنگرود با بیان اینکه هم‌اکنون 60 نفر از فرزندان طرح محسنین در انتظار حمایت خیران هستند، گفت: هم‌اکنون 186 یتیم تحت حمایت کمیته امداد لنگرود هستند.

مهدی پنجی، مدیر کمیته امداد شهرستان لنگرود در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و حامیان به ایتام و فرزندان محسنین قدردانی و اظهار کرد: مردم خير و نوعدوست لنگرود در هشت ماهه نخست سالجاری مبلغ 2 ميليارد و 880 ميليون ريال به ايتام و فرزندان محسنين تحت حمايت این شهرستان کمک کرده اند.
وی با بیان اینکه جذب حامی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین یکی از اهداف مهم کمیته امداد است که با اجرای این طرح، ایتام و فرزندان محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان خود بهره مند می شوند، گفت: هم اکنون 186 یتیم تحت حمایت کمیته امداد لنگرود هستند که مبلغ یک میلیارد و 930 میلیون ریال در سالجاری از سوی حامیان به این ایتام کمک شده است.
پنجی تعداد فرزندان محسنین  تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لنگرود را 100 نفر اعلام کرد و گفت: خیران و نیکوکاران امسال مبلغ 580 میلیون ریال به این فرزندان کمک کرده اند.
مدیر کمیته امداد لنگرود کمک خیران در تامین جهیزیه نوعروسان یتیم را از دیگر اقدامات ارزنده آنان در حمایت از ایتام دانست و ادامه داد: حامیان امسال 100 میلیون ریال برای کمک به خرید جهیزیه نوعروسان یتیم اهداء کردند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 60 نفر از فرزندان طرح محسنین در انتظار حمایت خیران هستند، تصریح کرد: پرونده حمایتی برای این فرزندان در کمیته امداد لنگرود تشکیل شده است و امیدواریم حمایت و کمک خیران و نیکوکاران ارجمند تا پایان سال شامل حال آنان شود.
پنجی بیان کرد: میزان کمک های حامیان برای اعزام ایتام به سفرهای زیارتی مبلغ 6 میلیون ریال و اهداء کمک نقدی برای برگزاری جشن تولد ایتام نیز مبلغ 10 میلیون ریال بوده است.
وی یادآور شد: كمك های غير نقدی حامیان به ايتام و فرزندان محسنين 350 میلیون ريال در سالجاری می باشد.
captcha