مدیر مهد قرآن استان فارس منصوب شد
کد خبر: 3548410
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

مدیر مهد قرآن استان فارس منصوب شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن، اسدالله اسدی را به عنوان مدیر جدید مهد قرآن استان فارس منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن، طی حکمی از سوی سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن «اسدالله اسدی» به عنوان مدیر جدید مهد قرآن استان فارس منصوب شد.
بهره‌گیری از توان علمی، فرهنگی و تجربی مدیر جدید برای تدوین برنامه‌های راهبردی و ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) برای حافظان قرآن و عموم علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم مورد تأکید قرار گرفته است.
بنابر این گزارش سید محمود چاوشی با اشاره به پیشینه و کارنامه درخشان فعالیت‌های قرآنی استان فرهنگ پرور و ولایت‌مدار فارس، گفت: امید است بر اساس مفاد اساسنامه، شرح وظائف و دستورالعمل‌های دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن و همکاری با فعالان و مدیران سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، قرآنی، مسئولان استانی شاهد تحول و توسعه فرهنگ قرآن در سطح استان فارس باشیم.
یادآور می‌شود، مهد قرآن استان فارس در سال 1372 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی‌الحائری، مؤسس و رئیس هیئت امنای مؤسسه کشوری مهد قرآن با استقبال قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان به علوم قرآنی افتتاح شد و با حمایت مسئولان و خیرین توانست در سطح استان و شهرستان‌های ارسنجان، اقلید، استهبان، سپیدان، سروستان، خرامه، خرم بید، داراب، فسا، کازرون، مرودشت با ایجاد کانون و شعب جمع کثیری از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش آموزش‌های مختلف قرآنی قرار دهد.
captcha