سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) بررسی می‌شود
کد خبر: 3549270
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
در رادیو اقتصاد؛

سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، فردا دوشنبه، 8 آذر 95 به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) در ویژه‌برنامه «مرثیه آفتاب» به بررسی سیره اقتصادی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: آیت‌الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری،؛ در این ویژه‌برنامه، مباحثی همچون تبیین زحمات و مجاهدت‌های حضرت رسول اکرم(ص) در طول عمر پر برکت ایشان، تأثیر استقامت و پایمردی ایشان و پیروانشان با تأکید بر مقاومت‌ها در برابر فشارهای اقتصادی و نقش آن در پیش برد اسلام، تبیین شرایط زمان رحلت رسول اکرم (ص) و تبیین سیره عملی پیامبر اکرم(ص) با محوریت اقتصاد در کلام حضرت رسول را مورد بررسی قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: در طول این برنامه، کلام بزرگان و شخصیت‌های مذهبی، مداحی و روضه‌خوانی به سمع شنوندگان خواهد رسید.
جعفرقلی‌زاده یادآور شد: ویژه برنامه «مرثیه آفتاب» ویژه 28 صفر، کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی محسن رنگینی، فردا دوشنبه در دو بخش ساعت 6 به مدت 110 دقیقه و ساعت 10 به مدت 180 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
بررسی آموزه‌های دینی در خصوص مال حلال و حرام
وی همچنین از بررسی آموزه‌های دینی در خصوص مال حلال و حرام خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه 8 آذر ماه، به موضوع آموزه‌های دینی در خصوص مال حلال و حرام خواهد پرداخت.
وی ادامه داد: دچار خسران نشدن در آخرت با حساب و کتاب مال دنیا، آثار استفاده از مال حلال و پیامدهای استفاده از مال حرام و ... از جمله موضوعاتی هستند که توسط کارشناسان مربوطه در برنامه فردا مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
جعفرقلی‌زاده در پایان گفت: برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی غلامرضا عزتی، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 17 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
captcha