برگزاری عزاداری در 300 بقعه متبرکه اصفهان
کد خبر: 3549354
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

برگزاری عزاداری در 300 بقعه متبرکه اصفهان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های عزاداری شهادت امام رضا(ع)، رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی‌(ع) در 300 بقعه متبرکه استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع)،  ویژه برنامه‌های عزاداری در 300 بقعه متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: فردا (28 صفر) در امامزاده آقا علی عباس نطنز ویژه برنامه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی آیت‌الله مقتدایی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه اصفهان بیان کرد: همچنین ویژه برنامه‌ای نیز فردا در امامزاده نرمی برخوار و همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.
امیری ادامه داد: در شهر اصفهان نیز ویژه برنامه‌های متعددی نظیر برگزار همایش رضویون در امامزاده اسحاق(ع) این شهر و با حضور هیئت‌های مذهبی و مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در امامزاده‌‌های شاه‌کرم، زینبیه، محسنیه و امامزاده ابوالعباس خوراسگان برگزار خواهد شد.
وی گفت: برگزاری خیمه‌های معرفت، سخنرانی‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در بقاع متبرکه در ایام صفر است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۲
0
0
ظاهراً اوقاف یادش رفته در امامزاده سلطان حسین نطنز، عزاداری چند هزار نفری مردم شهرستان های نطنز و اردستان برگزار می شود
captcha