برگزاری مراسم معنوی زیارت حضرت رسول(ص) در 31 کانون مساجد فومن
کد خبر: 3549570
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

برگزاری مراسم معنوی زیارت حضرت رسول(ص) در 31 کانون مساجد فومن

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم معنوی زیارت حضرت رسول(ص) در 31 کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: بر همه ما لازم است تا از زندگی و سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) درس بگیریم.

یوسف نیکانجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مراسم معنوی زیارت حضرت رسول(ص) در 31 کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم معنوی زیارت حضرت رسول(ص) از بعید آن پیامبر رحمت فردا، 8 آذر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همه ما لازم است تا از زندگی و سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) به ویژه اخلاق ایشان درس بگیریم و قرائت زیارت پیامبر در واقع فرصتی است تا در کنار خواندن زیارت، در سیره و زندگی حضرت محمد(ص) هم تفکر و اندیشهای داشته باشیم و این مراسم در واقع گامی در راستای تعظیم شعائر اسلامی است.

این مسئول فرهنگی از توزیع زیارتنامه در بین کانون های مساجد خبر داد و بر فرهنگ سازی در مورد قرائت زیارت حضرت رسول(ص) تاکید کرد و افزود: در مورد قرائت حضرت رسول(ص) و همچنین سایر فعالیتها و توصیههای روز 28 صفر نیز باید فرهنگ سازی صورت بگیرد تا مردم را با مفاهیم و مضامین آن آشنا و مانوس شوند.

captcha