نفرات برتر بخش شفاهی مسابقات قرآن بسیج دانشجویی اعلام شد
کد خبر: 3550043
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

نفرات برتر بخش شفاهی مسابقات قرآن بسیج دانشجویی اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی گفت: نفرات برتر بخش شفاهی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بسیج دانشجویی استان اعلام شد .

 یاسر تواضعی، دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، بخش شفاهی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بسیج دانشجویی شامل رشته های قرائت، ترتیل ، حفظ یک جزء قرآن کریم ، حفظ زیارت عاشورا وحفظ سوره یاسین بود که در هر رشته نفرات برتر اول تا سوم معرفی شدند.
وی افزود: در رشته  قرائت  سحر خوب‌نژاد از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نفر اول ، محدثه خونبانی از دانشگاه پیام نور واحد قزوین نفر دوم و رقیه اندیشمند از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی عنوان کرد: در رشته  ترتیل رتبه نخست از آن مریم نوروزی از دانشگاه بنیاد شهید، حنانه سادات حسینی از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و کبری محمدی از دانشگاه پیام نور واحد قزوین به ترتیب دوم وسوم شدند.
تواضعی بیان کرد: در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم زهرا محمدی از دانشگاه غیر انتفاعی البرز عنوان نخست را به خود اختصاص داد و پس از آن زهرا دمرچلو و هستی حیدری نژاد از دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی یادآور شد: در رشته حفظ سوره یاسین سمیه محمدیان‌فر از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان نفر اول، زینب عزتی از دانشگاه فرهنگیان دوم و لیلا بیگدلی از دانشگاه پیام نور واحد قزوین سوم شد.
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی ادامه داد: در رشته حفظ زیارت عاشورا حمیده عباسی از دانشگاه علوم پزشکی رتبه نخست ، مهدیه قربانی از دانشگاه فرهنگیان دوم و عاطفه نیکخواه بهرامی از دانشگاه غزالی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
تواضعی اعلام کرد: در بخش برادران  در رشته قرائت سجاد حاجی از دانشگاه آزاد اسلامی رتبه نخست و  علیرضا صحراکاران و مسعود لطفی به ترتیب از دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی بوئین زهرا به طور مشترک عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: رسول گلی از دانشگاه پیام نور قزوین، جواد دهقان نژاد از دانشگاه پیام نور غرب تهران و رضا عبدی از دانشگاه پیام نور قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را در رشته ترتیل به خود اختصاص دادند.
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشجویی اضافه کرد: در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم حسن تاچه‌بندها از دانشگاه پیام نورقزوین اول ، محمودفردی از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دوم و نیما بهاری از دانشگاه فرهنگیان عنوان سوم را کسب کردند.
تواضعی افزود: در رشته حفظ سوره یاسین محمدمهدی صفی پور از دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان اول علی شکری از دانشگاه فرهنگیان دوم و حسن اسدی از دانشگاه فنی شهید بابایی سوم شد.
وی عنوان کرد: در رشته حفظ زیارت عاشورا محمدحسین امیدی از دانشگاه اوج آبیک اول، محمد مرادی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دوم و محرم جمالی از دانشگاه پیام نور الوند سوم شدند.
به گزارش ایکنا نتایج بخش کتبی این مسابقات هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است و پس از بررسی نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

captcha