بخش کتبی «مدهامتان» امروز برگزار می‌شود/ تداخل دو آزمون قرآنی
کد خبر: 3550224
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
در سراسر کشور؛

بخش کتبی «مدهامتان» امروز برگزار می‌شود/ تداخل دو آزمون قرآنی

گروه مسابقات: بخش کتبی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های تفسیر ویژه روحانیون و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، امروز، ۱۲ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، بخش کتبی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های تفسیر ویژه روحانیون و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ساعت 10 تا 18 امروز به صورت اینترنتی و حضوری در رشته های تفسیر و مفاهیم با حضور ثبت نام کنندگان، اجرا می شود.
البته این نکته لازم بذکر است که این آزمون با برپایی آزمون تفسیر قرآن نورالهدی سازمان دارالقرآن الکریم تداخل پیدا کرده است در حالی که سازمان دارالقرآن از ماه ها قبل این روز را برای نورالهدی انتخاب کرده بود.
مقرر شده بود که آزمون کتبی مدهامتان در هفته های قبل برگزار شود، اما طی روزهای گذشته، میرزایی، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور اعلام کرد که از آنجایی که تعداد زیادی از متسابقین یازدهمین جشنواره قرآن در ایام اربعین و در سفر معنوی به نجف اشرف و کربلای معلی مشرف شده بودند، درخواست تغییر مجدد زمان برگزاری بخش مکتوب جشنواره را داشتند که در نهایت با هماهنگی و تایید معاون فرهنگی ـ هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور، دوازدهم آذر برای برگزای بخش مکتوب جشنواره انتخاب و ابلاغ شد.  
آزمون بخش تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به دو صورت حضوری و اینترنتی برگزار می‌شود. بخش حضوری که از ساعت 9 الی10 صبح  برگزار می‌شود و بخش اینترنتی از ساعت 10 صبح الی 18 در پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانیwww.javananemasajed.ir  اجرا می‌شود.
منابع هر دو رشته مفاهیم قرآن و تفسیر بر روی پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانی www.javananemasajed.ir   قابل مشاهده است.
 
یادآور می‌شود، رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه فقط در مرحله استانی برگزار می‌شود، اما برگزیدگان رشته تفسیر به مرحله نهایی مسابقات(24 تا 27 آذرماه در شهر مقدس قم) اعزام می شوند.

captcha