درخشش «سیدمحمدجواد حسینی» در مرحله سوم «تلاوت محبوب»
کد خبر: 3551171
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

درخشش «سیدمحمدجواد حسینی» در مرحله سوم «تلاوت محبوب»

گروه فعالیت‌های قرآنی: با پایان یافتن دور سوم طرح «تلاوت محبوب»، نتایج دور سوم که با حضور پنج نفر دیگر از قاریان کشورمان اجرا شد، اعلام شد.

درخشش «سیدمحمدجواد حسینی» در مرحله سوم «تلاوت محبوب»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دور سوم طرح «تلاوت محبوب» از 18 آبان‌ماه در راستای تروج فرهنگ استماع تلاوت قرآن کریم در میان اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان کشورمان و نیز توجه به تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه در آخرین دیدارشان با جامعه قرآنی مبنی بر تشکیل جلساتی صرفاً برای استماع قرآن از سوی خبرگزاری ایکنا اجرا ‌شد.
در دور سوم، تلاوت پنج قاری بین‌المللی و ممتاز کشورمان شامل تلاوت‌های سیدمحمدجواد حسینی، حامد شاکرنژاد، عباس هاشمی، حسین فردی و محمد کاظمی در اختیار ایکنا قرار گرفت که بر روی خروجی بارگذاری شد و از مخاطبان خواسته شد تا پس از شنیدن پنج تلاوت، برترین تلاوت را انتخاب کنند.
انتخاب تلاوت محبوب از نظر مخاطبان در دو بخش مخاطبان داخل کشور و مخاطبان خارج از کشور انجام شد که با پایان یافتن مهلت دور سوم طرح، نتایج به دست آمده اعلام می‌شود.
با پایان یافتن مرحله سوم طرح تلاوت محبوب، براساس نتایج به دست آمده در بین مخاطبان داخل کشور، تلاوت «حسین فردی» با کسب 3/77 درصد آراء، «محمد کاظمی» با کسب 15/72 درصد، «حامد شاکرنژاد» با کسب 33/33 درصد آراء، «عباس هاشمی» با کسب 10/06 درصد آراء و «سیدمحمدجواد حسینی» با کسب 37/11 درصد آراء در بین مخاطبان داخل کشور اعلام شد.
این در حالی است که نتایج به دست آمده از طرح تلاوت محبوب در حوزه بین‌الملل که از طریق ۶ زبان عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی، آذری و اسپانیولی در خبرگزاری ایکنا انجام شده است، نتایج دیگری را برای تلاوت‌های ارائه شده رقم زد.
براساس نتایج به دست آمده در حوزه بین‌الملل، تلاوت سیدمحمدجواد حسینی با 46/76 درصد آراء، محمد کاظمی با 19/57 درصد آراء، حامد شاکرنژاد با 13/25 درصد آراء، عباس هاشمی با 10/51 درصد آراء و حسین فردی با 7/36 درصد آراء در بین مخاطبان خارج از کشور به عنوان تلاوت محبوب انتخاب شده‌اند.
گفتنی است؛ در سومین دوره این طرح، مخاطبان کانال رسمی ایکنا در تلگرام نیز نظرات خود را اعلام کردند که بر این اساس حامد شاکرنژاد با کسب 42 درصد آراء، سیدمحمدجواد حسینی با کسب 43 درصد آراء، محمد کاظمی با کسب شش درصد آراء، عباس هاشمی با کسب پنج درصد آراء و حسین فردی با کسب چهار درصد آراء را به‌دست آوردند.
براساس گزارش ایکنا در مجموع آراء اعلام شده از سوی مخاطبان ایکنا، تلاوت سیدمحمدجواد حسینی به عنوان تلاوت محبوب از سوی مخاطبان انتخاب شد.
یادآور می‌شود، پایان دوره سوم طرح تلاوت محبوب، پایان این طرح نیست و دوره چهارم این طرح نیز به زودی با ارائه پنج تلاوت از پنج قاری دیگر آغاز می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۹
0
0
خیلی خوب بودممنون ازخبراتون
captcha