برگزاری محفل «انس با قرآن و مولودی‌خوانی» در کردستان
کد خبر: 3552944
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

برگزاری محفل «انس با قرآن و مولودی‌خوانی» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل «انس با قرآن و مولودی‌خوانی» با حضور قاری بین‌المللی حسین رستمی و قاریان ممتاز استان کردستان فردا، 22 آذرماه در مسجد سیدقطب سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول و هفته وحدت محفل انس با قرآن کریم ومولودی خوانی در ٢٢ آذرماه ٩٥ مصادف با ١٢ ربیع الاول ساعت ١٠ صبح در مسجدسیدقطب واقع در خیابان بلوار شبلی با شرکت جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی تخصصی قرائت قرآن کریم با حضور حاج حسین رستمی قاری بین‌المللی کشور و با شرکت اساتید و قاریان ممتاز استان دوشنبه، ٢٢ آذرماه ٩٥ ساعت ١٤ در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی دایر می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم ومولودی خوانی  وکارگاه آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم با حضور مردم مومن و با ایمان به ویژه جوانان و نوجوانان و مسئولان با هدف ترویج ارتقای سطح تلاوت قرآن قاریان استان وایجاد انگیزه برای جذب اقراد به فراگیری هنر تلاوت قرآن، انس و توجه مردم به آیات روح بخش قرآن کریم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در محفل انس از عوامل تولید وپخش ودست اندرکار محافل جزخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل و از ١٨مؤسسه قرآنی و ٤٠ خانه قرآن شهری وروستایی در سطح استان تقدیر وحمایت مالی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: این برنامه با همکاری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.

captcha