اعلام زمان ثبت نام ترم زمستانه نفحات‌القرآن
کد خبر: 3557037
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

اعلام زمان ثبت نام ترم زمستانه نفحات‌القرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت نام ترم زمستانه نفحات‌القرآن تا 20 دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ثبت نام ترم زمستانه مؤسسه نفحات‌القرآن در دوره‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تجوید سطح یک و دو ویژه تمام مقاطع سنی آقایان تا دوشنبه، 20 دی‌ماه ادامه دارد.
این دوره‌های تخصصی پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8 تا 12 در شعبه دوم نفحات‌القرآن برگزار می‌شود و پس از آن کارگاه کلاس‌ها تشکیل می‌شود. همچنین جلسه عمومی تلاوت قرآن نیز به صورت رایگان روزهای جمعه در شعبه مرکزی نفحات‌القرآن برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ در پایان هر ترم که به مدت سه ماه به طول می‌انجامد، آزمون اخذ می‌شود و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود، شعبه مرکزی مؤسه نفخات‌القرآن در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان کیا، نبش بن‌بست مینو قرار دارد و شعبه دوم این مؤسسه در میدان شهدا، پشت اداره برق، کوچه شفیعی، بن‌بست استقلال واقع شده است. همچنین علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09128046843 تماس بگیرند.
اعلام ثبت نام ترم زمستانه نفحات‌القرآن
براساس این گزارش، کانال نفحات‌القرآن در تلگرام به نشانی @nafahatalquran قرار دارد و نشانی اینستاگرام آن نیز nafahatalquran است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۶
0
0
شرکت علاقمندان در این دوره‌ها به فهم بهتر و تلاوت آنها کمک زیادی می‌کند
captcha